Friday, June 5, 2009

Volcano In Malaysia?

Musim exam sekarang ni, jadi nak update blog pun agak malas. Bukan malas lah rasenye tapi lebih kepada takde masa sekarang ni. Since aku dah deactivated aku punya Facebook account last week, aku pun kurang lah online samada dekat msn/yahoo.

Apa yang berlaku minggu ni pun takde lah penting sangat. Tapi aku agak sedih bila dapat tau camera aku yang baru je setahun jagung ni rosak pulak. Jatuh tak, terhempas pun tak. Taktau la kenapa screen dia rosak. Tapi bila aku buat test shots boleh pulak camera amik gambar, tapi takboleh tengok hasil dia la sampaiii lah bila tengok dekat pc.

Hari Isnin, bersamaan 1 Jun 2009; aku dikejutkan pada pagi-pagi buta lagi. Ade satu kilang belakang rumah aku terbakar. Asap dia naik sampai ke langit, tinggi betul. So aku pun capai lah camera aku amik gambar event yang jarang berlaku. Bila on je camera, baru aku tau screen dia rosak......... tapi boleh amik gambar lah.



Kebakaran kilang tu betul-betul habis lepas 2 hari terbakar. Lama gak nak padam, sebab kebakaran dia besar betul.

Sekarang ni aku tengah bodek bapak aku beli camera baru......Alasan dia screen rosak... HAHA!

1 comment:

Imperfection said...

aih. . camne bole rosak tah?

den i grad nanti sape nak jadi photog?

tak abis2 dengan membodekkk

Followers