Wednesday, July 1, 2009

Happy Birthday K.A

Selamat Hari Lahir kepada Khairul Anwar Kamal yang berjaya mencapai umur 22 pada hari ini. Engkau 6 bulan lagi tua dari aku. Semoga dilimpahi dengan rezeki dan juga panjang umur. Amin...

Nak dijadikan cerita; aku, atiqah dengan nia pegilah TGIF Sunway Pyramid tadi belanja birthday boy sorang ni. Agak banyak la kitorang makan. Tapi satu je la menyesal abang TGIF tak nyanyi lagu Happy Birthday dekat dia ni... Adoi...

Lepas makan makan selama lebih 2 jam, kitorang pun pegi lah karaoke pulak... Aku memang tak pernah pegi karaoke seumur hidup aku. Selama ni komputer aku ni la tempat aku melalak sorang-sorang.. Segan aku nak menyanyi.. hehehe.. Okay gambar dibawah adalah menurut turutan..


Sorry Nia muka awak blurr...

Anwar khusyuk makan..

Nia kelihatan terkejut. Habis Mac And Cheese dia dihentam aku, hehehehe.

Nia dan Atiqah menyanyikan lagu mereka.

Anwar yang tidak dapat menahan perasaan.

Atiqah khusyuk menyanyi.

Anwar lagi.

Nia pun khusyuk jugak.. hehehe

Kami semua. (Nia amik gambar ni)

Tak ingat lagu apa nyanyi.. Mak Siti?

Sibuk memilih lagu.

Taktau gelak sebab apa, hehehe.

8 comments:

Imperfection said...

hahahhaha nuar tak leh blah hahaha

TIQAH said...

oh tidakk, atiqah khusyuk menyanyi? hish! gamba u mana idris??? hehehehehe..
nuar mmg mhayati lagu sgt..haha..
HAPPY BDAY NUAR!

Muhammad Idris said...

ekha: balik msia mari lah berkaraoke ok?? ajak nuar skali.. hehehe..

tiqah: gambar i? okay to be fair i letak lah satu.. =)

ɹɐʍuɐluriahk said...

ekha baru tgk satu gambar..hahaha

Imperfection said...

haha tengok satu pic pon i da bole imagine u nyanyi camne.

biskut lutut pulak eh. banyak btul nama nama link blog anda rawnaluriahk.

TIQAH said...

i rasa gelak sebab anwar berdangdut lah.LOL

INILHOUR said...

ohh time ni yg aku terserempak ngn korg kt pyramid
ni kt amp square kn??

niachrysalis said...

shittttttttttttt
i baru sedarrrrrrrrrrr

Followers