Thursday, July 9, 2009

Perhentian, Here I Come!

Yayy hari yang ditunggu telah tiba!! Dari malam tadi mimpi mandi dekat tepi pantai biru kehijauan sambil minum air kelapa. Lagu tema Champions League tiba2 dalam kepala aku pulak walaupun memang tak berkaitan dengan trip ni... Hahaha!

Cakap pasal Champions League (bola sepak ye tuan2), Cristiano Ronaldo selamat dipersembahkan kepada orang ramai di Santiago Bernabeu, Madrid. Dengan yuran perpindahan sebanyak €94m, dia adalah pemain bola termahal didunia. Seramai 80,000 orang hadir HANYA UNTUK MELIHAT DIA.


All the best, CR9!

Okay cukup lah cerita pasal mamat ni. Naik menyampah aku dia tinggalkan Manchester United. Bye bye crybaby!

Nanti aku post lah semua gambar yang aku amik dekat Perhentian nanti. Packing barang belum lagi ni.. hehe

Oh saya amat terkilan hari ni. Mak Dek, umur dia dah lupa lah berapa tapi dah tua betul, meninggal dunia pagi tadi. Dan aku tak dapat nak pegi majlis pengkebumian dia sebab jauh sangat. :(

No comments:

Followers