Sunday, May 3, 2009

Monash Cultural Night

Aku memang tak puas hati betul lah performance untuk Monash Cultural Night ni. Aku ingatkan persembahan kebudayaan, tapi lama-lama jadi medan nyanyian pulak. Dah la persembahan nye pun setakat ala-kadar je tambah pulak fashion show yang meleret-leret panjangnya. Aku punya tak puas hati nya sampai aku malas nak amik gambar performance, baik amik gambar kawan-kawan lagi best, hahaha.

Ramai jugak la yang attend Monash Cultural Night ni tapi aku rasa dorang mesti balik dengan perasaan hampa. Aku yang semangat dengan baju melayu bersamping dan juga bersongkok pun kecoh lah mengambil gambar orang yang datang.


Event ni habis dalam pukul 11:30PM, terlalu lewat bagi aku. Aku terpaksa balik awal sebab mak aku dah bising, haha. Lagi pun aku kena keluar awal pagi esok pegi bercuti ke Penang.. Yahoo! Okay gambar ni melambangkang patriotism sikit lah. Hehehe.



No comments:

Followers